#7

*Background lagu james dean & audrey hepburn*

Cewah cewah cewah wah wah

ala over em em haha haha hahaha

Sebenarnya tetiba tangan ni gatal nak update pasal kesayangan aku ni,

encik kekasih hati,

nak luah perasaan sikit sebab lagu james dean & audrey hepburn ni reminds me of him, a lot.

Ihik

ingat balik bila peluk dia, gesek dia, gomol gomol dia rasa macam comel angat angat.

Wey ni bukan pets tau ni pakwe aku, ga ha ha ha ha

Sayang, from the moment we started talking kan, i knew that i wanted you around.

Sejak kenal kau sayang, sejak kau ada dalam hidup aku ni sayang

aku bahagia, kau berubahkan segala galanya dekat aku daripada otak ke-bingai-an aku yang macam ke-anak-anak-kan tu,

daripada tak dekat dengan allah, kau tolong dekatkan aku untuk dia,

daripada aku tak faham erti hidup, sabar, dan semua.

Rasa diri ni cukup lepas kau datang.

It's been 2 years aku takda lepas kena "game" dengan stupid guy tu. Since that aku susah nak percaya orang lagi lagi kalau nak title "pakwe" ni.

Lepas tu, kau datang

macam,

"ku datang dengan harapaaaan, membawa cintaaa muuurni, lupakan saja kenangaaaaan, yang mengusik jiwamuuuu"

Cuma nak cakap,

Terima kasih kau datang dalam hidup aku, terima kasih kau atas segala galanya, terima kasih aku tak cukup sebenarnya tapi takpa insyallah satu hari nanti allah balas kebaikan kau,

Hehe, wahai encik kekasih hati moga kita berkekalan hingga hujung nyawa ye? Amin amin ya rabbalamin.

Dah ah maleh aku nak lebih lebih kang tak pasal aku meroyan, ehhe

Thank you love, thank you so much.